Functioneel Training

ALLEEN HET RESULTAAT TELT.

Wij voegen een nieuwe dimensie toe aan jouw training en helpen je gericht te werken richting jouw doel. Alle oefeningen staan in het teken van het behalen van je resultaat. Functioneel en effectief. Ben jij het trainen op apparaten zat en ben je toe aan een nieuwe uitdaging. Probeer dan onze les.

De training helpt je:
  • Spierkracht te vergroten
  • Algemeen dagelijks bewegen te bevorderen
  • Reactievermogen te vergroten
  • Lichaam sterker te maken
  • Sportprestatie te verhogen
  • Strakker en sterker lichaam te krijgen

Functioneel Training is een small-group training onder leiding van een gespecialiseerde trainer. De training vindplaats in onze ruige functionele ruimte. We combineren bewegingen vanuit atletiek, gymnastiek en gewichtheffen. Dit op een natuurlijke manier met dagelijkse bewegingen zoals rennen, trekken, duwen en tillen. We gebruikten voor deze training barbels, sandbags, power sled, ropes en andere functionele trainingsmaterialen.

De training is geschikt voor beginnende en gevorderde sporters. Elke week worden de trainingen op maat samengesteld en helpen we je het uiterste van jezelf te vragen. Samen met de andere sporters werk je aan jouw doel.

REGULIERE LES
Tijdens de reguliere lessen trainen we de basis en leggen we extra nadruk op je techniek en persoonlijke progressie! Je start met de belangrijkste spiergroepen van het hele lichaam en dit bouwen we uit naar moeilijkere oefeningen. We trainen met een specifiek systeem waardoor je jezelf niet overbelast, maar wel serieus snel resultaat boekt. Tijdens deze les trainen we geperiodiseerd verschillende kracht en energiesystemen.

WORK-OUT OF THE DAY (WOD)
Per 1 september verandert de naam van de Circuit Training lessen in WOD. Elke dag hebben we een unieke wrok-out op het programma staan waarbij je in 30 minuten het hele lichaam traint. Tijdens deze korte work-out train je in 30 minuten alle belangrijke spiergroepen van je lichaam. Een personal trainer gaat tijdens deze les met je aan de slag. Je doorloopt op hoge intensiteit het programma (vaak een circuit) en traint alle spiergroepen en balans en uithoudingsvermogen.

Rooster

Dinsdag
– 20:30 – 21:30 regulieR

WOENSDAG
– 09:00 – 09:30 WOD

DONDERDAG
– 20:30 – 21:30 REGULIER + MEDISCH

VRIJDAG
– 09:00 – 09:30 WOD

ZONDAG
– 11:00 – 11:30 WOD

Vraag nu een gratis proefles aan